Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Για μια όμορφη κουζίνα...

Σακούλα για "σακούλες"...





Επειδή δεν μου αρέσει καθόλου να βλέπω τις σακούλες του σούπερ μάρκετ να κυκλοφορούν στο χώρο, δημιούργησα αυτή τη σακούλα για "σακούλες"....
Την ιδέα την είχα δει πριν χρόνια στη Γαλλία, τώρα κυκλοφορούν και εδώ!
Στις φωτογραφίες βλέπετε διάφορα σχέδια και χρώματα.
Στο πίσω μέρος υπάρχει κρεμασταράκι και άνοιγμα για να μπαίνουν οι σακούλες.
Το διακοσμητικό είναι τοποθετημένο με σκρατς, έτσι βγαίνει για να πλυθεί το ύφασμα.
Όμορφο και πρακτικό για δώρο και για ....την κουζίνα μας!

Τιμή: 15 ευρώ

22 σχόλια:

olivetreegirl είπε...

Πολύ όμορφες και πολύ πρακτικές! Την καλησπέρα μου!

H.Constantinos είπε...

Εμένα μου αρέσουν τα σουβέρ που διανθίζουν τις σακούλες γιά σακούλες!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ olive tree,
για το σπίτι μου έχω φτιάξει και μία μικρότερη, με ανάλογο βέβαια διακοσμητικό για το μπάνιο...

Mariela είπε...

Κωνσταντίνε,
τόπιασες πονηρούλη.... ναι είναι το ίδιο, το κάνω και σακούλα!

faraona είπε...

Υπεροχα και πρακτικότατα!!!
Μπραβο βρε!

Mariela είπε...

Σ'ευχαριστώ Φαραωνίτσα μου!

antigoni είπε...

Πρακτικες, εξυπνες και ομορφες!!!!
όπως εμεις..... :)

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λογια! Κανω βολτα στις...σελίδες σου και το απολαμβάνω...:)
θα τις προσθεσω ολες στο blog μου!

kiki είπε...

Πολύ μου αρέσουν αυτές οι σακούλες. 'Εχω κι εγώ μια παρόμοια!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Μαριέλα μου,

είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ.
Και αναρωιόμουν πού μπορώ να βρω τέτοιες... Καταπληκτικές!

Φιλιά πολλά!

Mariela είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Αντιγόνη μου, καλώς ήρθες στο μπλογκόσπιτο μου...

Mariela είπε...

Κική, εσύ και να μην έχεις κάτι που αφορά "κουζίνα"?
εντύπωση θα μου έκανε...

Mariela είπε...

Σ'ευχαριστώ Ομπρελίτσα μου...
Τώρα ξέρεις!
Σε παρακαλώ στείλε μου μια ζωγραφιά της κόρης σου, θέλω να την βάλω εδώ...
Σε γλυκοφιλώ!

Mariela είπε...

Αντιγόνη, παρέλειψα....
"Όμορφες όπως εμείς", σωστά το έθεσες...

kiki είπε...

:-))))

Mariela είπε...

ΚΙκή μου, θεωρώ απλώς ότι αφού σου αρέσει τόσο [πολύ να μαγειρεύεις θα είσαι και σούπερ οργανωμένη....

BIKY είπε...

χρήσιμο και όμορφο μου άρεσει η κουζίνα μου να είναι τακτοποιημένη
ωραία ιδέα

witchofdaffodils είπε...

είναι πολυ χαριτωμένες, δεν τις έχω δει όμως πουθενα..

καλημέρα :)

Mariela είπε...

Καλημέρα Βίκυ, σ'ευχαριστώ!

Mariela είπε...

Καλημέρα Μαγισσούλα...
ευχαριστώ! Οχι αυτές τις βρίσκεις μόνο εδώ ή στο εργαστήριο μου...

antigoni είπε...

Καλημέρα!!!
Το Etsy χρειαζεται λιγο χρόνο... στη κατηγορια των κοσμημάτων ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα, αλλα δεν εχω παραπονο, με εχει βοηθησει να με μαθουν και στην Ελλαδα (!) ή ακομη και να μου ζητησουν κοσμηματα για καταστηματα στην USA.

Κανε μια δοκιμη, αξιζει το κοπο, εχω δει eshops σε ορισμενες κατηγοριες που οταν προσφερουν κατι πολυ μοναδικο απογειωνονται... Παντως aκόμη ολοι μας ψαχνουμε το μυστικο... :) Ριξε μια ματια και στην κατηγορια που σε ενδιαφερει.

Anastasia's dolls είπε...

Πολυ ομορφες οπως και ολα τα υπολοιπα που ειδα εδω μεσα !

Mariela είπε...

καλημέρα Αναστασία,
σ΄ευχαριστώ... και οι δικές σου κούκλες μου αρέσουν πολύ!
Δεν ξέρω αν στο είπα, έχω ασχοληθεί κι εγώ με μαριονέττες,
έχω πάιξει και κουκλοθέατρο...
Ελπίζω να τα λέμε!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails